Polecamy


Aktualności

10. FBC: Skuteczny e-handel w modzie

Data:31.10.2018

Jak profesjonalnie sprzedawać przez internet, jakich błędów unikać oraz jak wykorzystać nowoczesne narzędzia marketingowe do zdobycia i utrzymania klientów – tego wszystkiego mogli dowiedzieć się uczestnicy 10. Fashion Business Congress.

25 października 2018 r. w Łodzi branża fashion spotkała się już po raz 10. na corocznym Fashion Business Congress poświęconym skutecznemu e-commerce w modzie. Spotkanie było świetną okazją nie tylko do poszerzenia wiedzy podczas licznych wykładów, ale również przedyskutowania swoich problemów z ekspertami, którzy służyli swą radą i doświadczeniem na stoiskach partnerskich. 

Prelekcje rozpoczęły się prezentacją na temat rozwiązań płatniczych Krzysztofa Rogalińskiego, key account managera PayU. Po nim wystąpił Marcin Rutkowski, marketing & PR manager firmy i-systems z wykładem „Jak nie wyjść z mody, czyli jeden system e-commerce na wiele lat”. Następnie Maciej Sarnot, kierownik ds. kluczowych klientów systemu ERP Streamsoft Verto, opowiedział o wdrażaniu omnichannel na przykładzie firmy R-GOL.

Po przerwie, przeznaczonej na indywidualne konsultacje na stoiskach, odbyły się wykłady: „Optymalizacja pracy w branży retail” Michała Jaskólskiego, kierownika marketingu LSI Software, „10 zasad skutecznej komunikacji SMS, czyli sprzedawaj efektywnie” Edyty Godziek, PR & marketing managera SerwerSMS, „Najnowsze trendy w e-mailingowych kampaniach szytych na miarę. Absolutny must have w kampaniach online”, Judyty Mojżesz-Zimonczyk, head of PR & marketing INIS, “E-commerce nowej generacji. Droga na szczyt na podstawie case studies”, Macieja Synoradzkiego, key account managera 2ClickShop. 

W kolejnej części, po rozmowach przy lunchu, słuchacze mogli wziąć udział w następujących prelekcjach: „Optymalizacja procesu sprzedaży internetowej. Co o zakupach w Twoim e-sklepie myślą Twoi klienci?” Anny Rak, country managera Trusted Shops, „Bujanie w obłokach jest modne – sklep fashion w modelu SaaS” Dominika Cisonia, customer success specialist w firmie Shoper, „Ewolucja oprogramowania sklepowego na przykładzie wiodących marek modowych – case studies” Anny Walaszek, CEO eEngine, „E-mail marketing bez tajemnic” Renaty Gajoch, content designera FreshMail, „Możesz wydać milion na omnichannel i zrobić to źle” Pawła Piotucha, CCO IAI. 

Partnerami wydarzenia byli: i-systems, PayU, LSI Software, Streamsoft, Serwer SMS, Freshmail, Shoper, Inis, Trusted Shops, IdoSell Shop, 2ClickShop, eEngine.pl, Tide Software, Omnipack, Dotpay i Ecard.

Patroni honorowi: Polska Izba Bawełny, Polska Izba Przemysłu Skórzanego, Viamoda.

Sponsorzy upominków: Patrizia Aryton, Nobo, Znak, Pilomax, Browar Tenczynek, Cedar, Golden Rose, APN Cosmetic, Efektima, Farmona, Bio Life Cosmetics, Biały Jeleń, Delia, Sylveco, Duetus, Rosafilo, Pose. 

 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-345 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl