Polecamy


Aktualności

Sukces e-commerce innovations

Data:03.10.2013

 24 września 2013 roku w warszawskim Business Centre Club odbyła się impreza seminaryjno-wystawiennicza „e-commerce innovations w branży mody”, zorganizowana przez firmę Promedia. Wydarzenie zostało bardzo dobrze przyjęte zarówno przez branżę mody, jak i przez dostawców usług dla sklepów internetowych.

Konferencja „e-commerce innovations w branży mody” składała się z części wystawienniczej – gdzie można było zapoznać się z innowacjami dla odzieżowych i obuwniczych sklepów internetowych, porozmawiać ze specjalistami od nowych technologii – oraz z wykładowej, w ramach której eksperci prezentowali najciekawsze rozwiązania dla e-handlu na przykładach z branży mody. Jako pierwszy wystąpił Tomasz Szymanowski z firmy Serwer SMS, który opowiedział gościom o kampaniach SMS i wynikach badań konsumenckich. Kolejny wykład poprowadził Marcin Rutkowski z i-sklepu, dzięki któremu słuchacze dowiedzieli się o alternatywnych sposobach na zareklamowanie firmy. Następnie Robert Wiącek z firmy Orbitvu przybliżył temat automatycznej fotografii.
Z kolei Cezary Kożon z Fast White Cat udowodnił słuchaczom, że najważniejszym czynnikiem decydującym o powodzeniu w prowadzeniu e-sklepu jest uwzględnienie indywidualnych potrzeb klientów. Następnie Przemysław Klich z firmy Arvato opowiedział o rozwiązaniach dla marki 5.10.15 i sposobach na prowadzenie logistyki w dużym przedsiębiorstwie, a Katarzyna Stehlik z Ceneo.pl zaprezentowała strefę marek modowych serwisu Ceneo.pl. Przed przerwą na lunch wystąpiła również Anna Rak z Trusted Shops, która opowiedziała słuchaczom, jak efektywnie sprzedawać swoje produkty modowe i jak odpowiednio je zareklamować.
W drugiej części dnia Mateusz Kowalczyk z i-sklepu opowiedział gościom, na czym polega responsive web design i wymienił jego zalety. Cykl wykładów zwieńczyła prelekcja Andrzeja Ogonowskiego z SMSAPI, który przybliżył słuchaczom sposoby na usprawnienie kampanii SMS w firmie. Po wykładach Agnieszka Pilars z firmy Promedia poprowadziła panel dyskusyjny, dotyczący trendów w e-commerce, do którego zostali zaproszeni: Dawid Prymas z Orbitvu, Mateusz Kowalczyk z firmy i-sklep, Tomasz Szymanowski z Serwer SMS oraz Przemysław Klich z Arvato.
Konferencja „e-commerce innovations” zebrała wiele pozytywnych opinii od uczestników. Przedstawiciele branży mody podkreślali wysoką wartość informacyjną wydarzenia. Tuż po imprezie organizatorzy otrzymali też sporo pozytywnych sygnałów od Partnerów, którzy nawiązali podczas niej dużo owocnych kontaktów.
 

Galeria zdjęć: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.586778448024550.1073741836.184430561592676&type=1&l=99bffdb486
 

Film: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=586881358014259&id=184430561592676


Parter Główny e - commerce innovations: i-sklep.

Partnerzy Strategiczni: Arvato, Serwer SMS, Fast White Cat , Orbitvu, ODL Retail, Raben, Przelewy24.

Partnerzy Biznesowi: SMSAPI, Ceneo, Trusted Shops, Codemedia, Difinit, Quartic, Trade Tracker, Logistyka e–handlu, AdTaily,  LeadR, Infobip, Partnerzy: Trol Intermedia, TopShow3D.

Patroni Honorowi: Związek Przedsiędbiorców Przemysłu Mody LEWIATAN, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, Targi Mody Poznań, Polska Rada Centrów Handlowych.

Patroni Medialni: Fashionbusiness.pl, Moda Męska, Moda Damska, Galeriehandlowe.pl, Franczyza&Biznes, Franczyzawpolsce.pl, OOH Magazine, Marketer+, Modeus, Fashionmedia.pl, Lamode.info, Moda i Biznes, Apparel.info.pl.

  

 

 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 784 650 041  |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl