Polecamy


Aktualności branżowe

Kompleksowe usługi logistyczne dla e-commerce

Data:05.05.2014

Oszczędności – to słowo, nieustannie jest na ustach wszystkich, niezależnie od branży, czy skali biznesu. Jest odmieniane przez wszystkie przypadki i wykorzystywane do otwierania lub zamykania drzwi szans rynkowych. Drugim, być może nawet bardziej lubianym, hasłem jest „zwiększenie obrotów”, które bezspornie od lat hipnotyzuje wszystkie sektory rynku, a zwłaszcza sprzedaż.

A co gdyby udało się znaleźć rozwiązanie łączące oba te pojęcia? Gdyby udało się zwiększyć obroty nie tylko nie generując dodatkowych kosztów, a w dodatku uzyskując oszczędności?

Jest to wyzwanie, zwłaszcza dla operatorów logistycznych, którzy prześcigają się w szukaniu sposobów uzyskania oszczędności, w obliczu zwiększenia obrotów swoich klientów.
Logistics Distribution Partners z okolic Warszawy, firma oferująca nowoczesną i nowatorską obsługę logistyczną, dostrzega ogromny potencjał nie tylko dla oszczędności ale również możliwości rozszerzenia obrotów, w wykorzystaniu integracji rozwiązań rynku e-commerce z operacjami logistycznymi.  LDP posiada bazę magazynową 5 tys. m2 A+ oraz własne doświadczone zasoby operacyjne i IT,  gotowe do realizacji kolejnych projektów.
Głównym wyzwaniem w otwarciu kanału sprzedaży internetowej jest prawidłowe wdrożenie nowych rozwiązań. O ile sens otworzenia się na sprzedaż on-line, nie podlega dyskusji, o tyle sam proces uruchomienia rozwiązań e-commerce może generować wiele problemów, które urastają nierzadko do rangi prawdziwych barier.
Dwa największe obszary trudności, to kwestia integracji procesu sprzedaży z operacjami logistycznymi oraz uruchomienie funkcjonalnej platformy sprzedażowej, której zawartość zostanie właściwie przygotowana zarówno pod względem marketingowym jak i technicznym.
Kwestie integracji platformy sprzedażowej, z systemami sprzedażowymi oraz operacjami magazynowo-logistycznymi, bywają nie tylko kłopotliwe ale i czasochłonne, generując jednocześnie ogromne koszty wdrożeniowe.
Trzecim obszarem problemów jest czas realizacji dostawy, w którym do tej pory ostatnią przewagę miał handel tradycyjny. W klasycznym modelu biznesowym skracanie czasu dostawy zazwyczaj generowało diametralne zwiększenie kosztów, jednak i ten kłopot został przez LDP rozwiązany.
LDP świadczy usługę Fulfillmentu, która jest usługą kompleksową. Łączy ona sprawdzone rozwiązania dla wszystkich obszarów wdrożenia i obsługi sprzedaży internetowej, przenosząc ciężar obsługi całego procesu na operatora logistycznego.
LDP proponuje integracje systemów sprzedaży offline i online z systemami zarządzania operacjami magazynowymi. Jako operator logistyczny może przejąć aranżację dostaw, przyjęcia towaru do magazynu, konfekcjonowanie zleceń, ich dystrybucję i obsługę zwrotów, oraz rozliczenia pobranych kwot (COD) i dokonania rozliczeń księgowych.
W usłudze Fulfilmentu każdy z trudnych obszarów zostaje zidentyfikowany i dla każdego potencjalnego problemu oferowane jest rozwiązanie.
Efektem skorzystania z Fulfillmentu proponowanego przez LDP jest, funkcjonalne i kompleksowe narzędzie umożliwiające sprzedaż online, również z dostawą do klienta tego samego dnia.
Tworząc rozwiązania dla rynku e-commerce LDP stara się spoglądać na cały proces przede wszystkim z perspektywy Klienta ostatecznego. Usługi LDP mają wspierać sprzedaż on-line, czynić ją przyjazną dla Klienta i konkurencyjną dla handlu tradycyjnego, są elastyczne - by pomagać sprzedawcom i ich odbiorcom unikać sytuacji trudnych i kłopotliwych dla obu stron.
Fulfillment to rozwiązania gwarantujące wymierne korzyści i zadowolenie z procesu sprzedaży.

Zapraszamy do kontaktu z nami – www.ldp.com.pl
Michał Frejnik
Business Development Manager
Logistics Distribution Partners Sp. z o.o.

 

 

 


 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl