Polecamy


Aktualności z branży

Najnowsze trendy i światowej klasy eksperci na Gift & Deco Congress

Data:08.05.2019

24 maja w Ptak Warsaw Expo odbędzie się Gift & Deco Congress – wyjątkowe wydarzenie towarzyszące targom branży upominkowej i dekoracyjnej Warsaw Gift & Deco Show. Gościem specjalnym kongresu będzie Wolfgang Gruschwitz, światowa sława w dziedzinie komunikacji wizualnej, guru retail designu, który pracował między innymi dla takich firm, jak: FC Bayern, Burberry, Red Bull, Mango czy Zara. Organizatorzy kongresu – Warsaw Gift & Deco Show oraz firma eventowo-szkoleniowa Promedia Jerzy Osika zadbali o to, aby branżowcy, którzy wezmą udział w konferencji, mieli dostęp do najnowszych tendencji: poczynając od trendów w dizajnie, poprzez nowoczesne narzędzia marketingowe, po nowe zjawiska w handlu detalicznym.

Gift & Deco Congress rozpocznie prezentacja trendów w upominkach i dekoracjach na sezon jesień–zima 2019/20 według światowej agencji trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku. Prelekcja będzie świetną okazją do zdobycia inspiracji i pomysłów na zbudowanie asortymentu sprzedażowego przed odwiedzeniem stoisk targowych i złożeniem zamówień. Następny wykład to „Nowoczesny Expo Marketing, czyli jak wykorzystać najnowsze techniki marketingu wystawienniczego, by odnieść sukces na międzynarodowych rynkach”. Dowiemy się z niego, na przykładzie praktyk z całego świata, jak zmieniają się oczekiwania klientów odwiedzających targi, a także jak uniknąć błędów i odnieść sukces, dzięki nowoczesnemu podejściu do wystawiennictwa. Obydwa wykłady poprowadzi Jerzy Osika, ekspert ds. sprzedaży, marketingu wystawienniczego i trendów, który ma w swym dorobku liczne wykłady zarówno w Polsce, jak i za granicą (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Mumbaju, Frankfurcie, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), juror wielu polskich i światowych konkursów, przedstawiciel w Polsce światowej agencji trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku.

Pierwszy blok prelekcji zakończy wykład Wolfganga Gruschwitza, zwanego wizjonerem retail designu, który ma na koncie projekty dla licznych światowych marek, takich jak: Allianz Arena w Monachium, Adidas, Burberry, Superdry czy FC Bayern. Podczas prelekcji tego światowej klasy eksperta, zatytułowanej „From Point of Sales to Point of Experience, czyli od miejsca sprzedaży do miejsca doświadczeń", dowiemy się, jak dostarczyć klientom sklepów unikalnych wrażeń zakupowych.

Rozpoczynające drugą cześć kongresu wystąpienie pt. „Jak wykorzystać trend na pop-up stores, by zyskać nowych klientów?” to obowiązkowy punkt programu dla tych, którzy poszukują nowych pomysłów na rozwój biznesu. Będą mogli się dowiedzieć, jak zyskujący na dynamice światowy trend tworzenia sklepów tymczasowych rozwija się na polskim rynku, gdzie warto szukać inspiracji i z jakimi wyzwaniami wiążą się tego typu koncepty w branży artykułów upominkowych i dekoracyjnych. O tych, wciąż nowatorskich na naszym rynku, kanałach dotarcia do klienta, które można wykorzystać w kreatywny sposób, opowiedzą przedstawicielki multibrandowej sieci concept store’ów Patchwork: Agnieszka Ochowska-Wasiljew (pracowała m.in. dla firm: IKEA, Pekao SA, Hoop, Statoil, Agros, Integracja) i Joanna Smolarczyk, która m.in. pełniła funkcję dyrektora sieci własnej Mebli VOX, prowadziła projekt wdrożeniowy Bo Concept w Polsce i współpracowała z Bestseller HQ w Danii na stanowisku retail concept managera.

Z kolejnego wykładu „Podaruj emocje” dowiemy się, jak korzystać z marketingu sensorycznego, którego rola coraz bardziej zyskuje na znaczeniu, bowiem okazuje się, iż współczesny konsument jest skłonny wydawać więcej pieniędzy na emocje niż na produkty. O tym, jak oddziaływać na zmysły klienta, opowie Wojciech Grendziński, wiceprezes zarządu ds. rozwoju firmy IMS, która specjalizuje się w marketingu sensorycznym oraz nowoczesnych technologiach umożliwiających kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta.

Gift & Deco Congress zakończy prelekcja poświęcona pokoleniu Z, zatytułowana „Nowy klient, nowy biznes”. Jakie oczekiwania mają konsumenci urodzeni po 1995 roku? Jak je spełnić? Jak komunikować się z nowym klientem, by chciał korzystać z naszej oferty? Na te pytania odpowie Joanna Bociąg, UX team leader z firmy Symetria, ekspertka w zakresie kompleksowego projektowania doświadczeń zakupowych klienta w punkcie sprzedaży, kierownik merytoryczny i wykładowca na studiach podyplomowych „Retail Experience – projektowanie doświadczenia zakupowego” na Uniwersytecie SWPS i School of Form w Poznaniu.

Zapraszamy do zapoznania się z dokładną agendą kongresu i opisem prelekcji oraz do rejestracji pod linkiem: https://warsawgiftshow.com/kongres/



 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl