Polecamy


Kalendarium branżowe

Retail Trends 2021. Nowe wyzwania. Nowe rozwiązania

Data:26.11 do 26.11.2020
Miejsce:on-line
Profil imprezy:szkolenie on-line

Cel szkolenia
•    poznanie trendów w zachowaniach konsumenckich i handlu na rok 2021,
•    zyskanie inspiracji do wykreowania nowych rozwiązań dla nowych wyzwań,
•    dopasowanie strategii biznesowej do nowych realiów rynkowych.


Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu?
•    menedżerowie zarządzający sieciami detalicznymi,
•    osoby odpowiedzialne za strategię, marketing i sprzedaż w centrach handlowych,
•    właściciele sklepów stacjonarnych i internetowych,
•    kadra zarządzająca w firmach produkcyjnych i importowych, które chcą dopasować strategie sprzedażowe do zmian w handlu,
•    dostawcy produktów i usług dla handlu.
Dzięki uczestnictwu w wydarzeniu, dowiesz się:
•    Jak zmienią się zachowania konsumenckie w efekcie pandemii Covid-19,
•    Jak zareagować na zmiany generacyjne, by spełnić oczekiwania różnych grup konsumentów (od generacji Z i milenialsów, po seniorów)
•    W jakim kierunku zmierzają trendy w retail marketingu, obsłudze klienta i visual merchandisingu?
•    Na jakie nowe technologie w retailu warto zwrócić uwagę
•    Jakie działania sieci detalicznych i centrów handlowych mają największe szanse na sukces w nowej rzeczywistości,


Program:
9.00 – 9.10 Wprowadzenie do szkolenia
9.10 – 9.55 Jak zmienią się zachowania konsumenckie w efekcie pandemii Covid-19?
9.55 – 10.45 W jaki sposób zareagować na zmiany generacyjne, by spełnić oczekiwania       różnych grup konsumentów (od generacji Z i milenialsów, po seniorów)?
10.45 – 11.00 Przerwa na kawę
11.00 – 12.30 W jakim kierunku zmierzają trendy w retail marketingu, obsłudze klienta, visual merchandisingu?
12.30 – 13.15 Przerwa na lunch
13.15 – 14.00 Na jakie nowe technologie w retailu warto zwrócić uwagę
14.00 – 14.45 Jakie działania sieci detalicznych i centrów handlowych mają największe szanse na sukces w nowej rzeczywistości
14.45 – 15.00 Podsumowanie szkolenia

Szkolenie prowadzi
Jerzy Osika, ekspert ds. sprzedaży, retailu, trendów konsumenckich i strategii biznesowych.
Prowadzi warsztaty strategiczne dla firm handlowych, szkolenia z trendów konsumenckich, skutecznej sprzedaży i zarzadzania sprzedażą w handlu detalicznym, visual merchandisingu, sklepów tymczasowych (pop-up stores), marketingu wystawienniczego, zarządzania sobą.
Jest wykładowcą i moderatorem paneli dyskusyjnych na międzynarodowych targach i konferencjach (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Mumbaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (m.in. dla uczestników targów branżowych, w tym ReDI, misji handlowych i konferencji).
Członek jury renomowanych konkursów w Polsce (m.in. PRCH Retail Awards, Ekspozycja Roku, Diament Meblarstwa) i na świecie (m.in. Global Innovation Awards w Chicago, RetailME Awards w Dubaju, RetailME Awards KSA w Jeddah, Arabia Saudyjska). Przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award.
Właściciel i prezes firmy Promedia – organizuje i prowadzi konferencje i szkolenia dla handlu (m.in. Retail Marketing Forum, VM Forum, Pop-up Forum) i e-commerce (m.in. E-commerce Innovations, Fashion Business Congress). Promedia posiada certyfikat jakości usług szkoleniowo-doradczych SUS 2.0 i jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, dzięki czemu może realizować usługi z dofinansowaniem.
Wydawca i redaktor naczelny fachowych portali adresowanych do handlu z branży mody (Fashionbusiness.pl) i wyposażenia wnętrz (Ambiente.info.pl). Członek Rady Programowej magazynu Galerie Handlowe. Przedstawiciel na Polskę światowej agencji trendów Fashion Snoops z Nowego  Jorku.
Członek Polskiej Rady Centrów Handlowych, Polskiej Izby Przemysłu Targowego, Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, Izby Bawełny, Partner Strategiczny Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli.
 

Więcej informacji, zgłoszenia: https://jerzyosika.com/szkolenia/retail-trends-2021/
 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-545 Warszawa   |   tel. +48 784 650 041  |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl