Polecamy


Szkolenia

Czy inwestowanie w wiedzę się opłaca?

Inwestowanie w wiedzę zawsze okazuje się najlepszym interesem. Jeśli człowiek opróżnia swoją sakiewkę, by napełnić głowę, nikt nie może mu tego odebrać.– Benjamin Franklin  

 

Interesuje Cię zdobycie wiedzy i umiejętności przydatnych w pracy czy prowadzeniu biznesu lub doskonalenie umiejętności osobistych?

Skorzystaj z najlepszej dla Ciebie propozycji:

•    szkoleń zamkniętych – dopasowanych wyłącznie do Twoich indywidualnych potrzeb,

•    szkoleń otwartych – na których spotkasz się z uczestnikami z innych firm

•    wykładów i paneli dyskusyjnych – realizowanych na Twoich spotkaniach firmowych,

•    poprowadzenia Twojej konferencji, czy innego wydarzenia firmowego

 


PRZYKŁADY SZKOLEŃ ZAMKNIĘTYCH, REALIZOWANYCH DLA RÓŻNYCH GRUP DOCELOWYCH

  

HANDEL NAJCHĘTNIEJ SKORZYSTA ZE SZKOLEŃ:

 

Sprzedaż profesjonalna, czyli jak zyskać i utrzymać klientów w handlu detalicznym

•    Celem szkolenia jest wzrost efektywności sprzedaży poprzez podniesienie jakości obsługi klientów w sklepie (lub sieci sklepów).

 •  Idealne warsztaty dla osób zaangażowanych w sprzedaż detaliczną: sprzedawców (doradców klienta), właścicieli i kierowników sklepów, menedżerów zarządzających sprzedażą w sieciach detalicznych.

 

Szkolenie najczęściej realizowane jest w ciągu 2 dni roboczych.

 •    Pierwszy dzień ukierunkowany jest na doskonalenie poszczególnych etapów sprzedaży, jak:

 - przygotowanie do sprzedaży,

- zbudowanie zaufania i efektu pierwszego dobrego wrażenia,

- rozpoznanie typu klienta i odpowiednie nawiązanie rozmowy sprzedażowej,

- diagnoza potrzeb i doskonalenie języka sprzedażowego,

- sztuka prezentacji produktów,

- finalizowanie sprzedaży

- obsługa posprzedażowa.

 

•    Drugi dzień pomaga:

 - zoptymalizować sprzedaż dodatkową,

- uchylać obiekcje klientów,

- radzić sobie z trudnymi klientami,

- obsługiwać kilku klientów jednocześnie.

 

Najlepiej, gdy obydwa dni szkoleniowe realizowane są jeden po drugim, ale mogą też być organizowane oddzielnie. Można zamówić szkolenie, które trwa tylko jeden dzień (realizujące tylko niektóre zagadnienia, adekwatne do indywidualnych potrzeb zamawiającego).

Skuteczny visual merchandising, czyli jak zaprezentować produkty, by klient chętnie je kupił

Zadaniem szkolenia jest podnoszenie sprzedaży detalicznej, dzięki bardziej efektywnej prezentacji produktów w sklepie i tworzeniu atmosfery sprzyjającej robieniu zakupów.

 

•  To świetne szkolenie dla osób odpowiedzialnych za visual merchandising: specjalistów i menedżerów ds. visual merchandisingu, sprzedawców, właścicieli i kierowników sklepów, menedżerów zarządzających sieciami detalicznymi.

 

•    Podczas jednodniowego szkolenia dowiesz się m.in. jak:

- dopasować VM do zmieniających się oczekiwań Twoich klientów,

- stworzyć wystawę sklepową, która zatrzyma klienta i zaprosi do odwiedzenia sklepu,

- zoptymalizować ścieżkę zakupową klienta i ekspozycję towarów,

- skorzystać z atutów marketingu sensorycznego, by skutecznie oddziaływać na wszystkie zmysły klientów.
 

Sprawne zarządzanie sprzedażą – jak zatrudnić najlepszych sprzedawców, w jaki sposób ich szkolić i motywować, by indywidualnie i zespołowo odnosili coraz większe sukcesy

Podniesienie wydajności zespołu sprzedażowego, dzięki doskonalszemu zarządzaniu nim, to główny cel tego szkolenia.

 

•  Adresatami warsztatów są ci, którzy zarządzają pracą sprzedawców w handlu detalicznym, jak właściciele i kierownicy sklepów, menedżerowie zarządzający sieciami detalicznymi.


•    Szkolenie trwa jeden dzień i koncentruje się na doskonaleniu umiejętności zarządczych w zakresie:

- zatrudniania najlepszych sprzedawców do pracy w sklepie,

- skutecznego szkolenia i coachingu personelu sprzedażowego,

- efektywnego motywowania sprzedawców.
 

Jak zyskać nowe korzyści sprzedażowe i marketingowe dzięki sklepom tymczasowym (tzw. pop-up stores)?

•   Cel szkolenia: skorzystanie z trendu na sklepy tymczasowe (pop-up stores) dla osiągnięcia nowych korzyści sprzedażowych i marketingowych.


•    Adresaci:

- prezesi i właściciele, menedżerowie sprzedaży i marketingu w firmach, które chcą poznać nowe pomysły na promocję marki i poszerzenie o nowy kanał sprzedaży detalicznej (prowadzonej dotychczas w sklepach stacjonarnych czy internetowych),

- producenci i importerzy zainteresowani rozpoczęciem sprzedaży detalicznej,

- centra handlowe i inne obiekty, które chcą uatrakcyjnić swoją ofertę o pop-up stores

 

•    Podczas jednodniowego szkolenia dowiesz się m.in.:

- jakie korzyści możesz odnieść dzięki pop-up stores,

- jak wybrać optymalną lokalizację i termin na sklep tymczasowy,

- co zrobić, by Twój sklep odwiedzili klienci, na których Ci zależy,

- w jaki sposób zadbać o efektywny visual merchandising,

- z kim warto współpracować i dlaczego.

 

 

 

TEMATY, KTÓRE NAJBARDZIEJ ZAINTERESUJĄ PRODUCENTÓW I EKSPORTERÓW:

 

Efektywny przedstawiciel handlowy

•   Celem szkolenia jest wzrost efektywności w sprzedaży bezpośredniej zwanej często sprzedażą „wychodzącą”, realizowaną najczęściej u klienta, w relacjach B2B, czyli „business to business” (w odróżnieniu od sprzedaży „przychodzącej”, w naszym sklepie, realizowanej z klientem detalicznym (konsumentem), w relacjach B2C, czyli „business to consumer).


•    świetne warsztaty dla przedstawicieli handlowych i innych osób, które spotykają się z klientami firmy w celach sprzedażowych.


Szkolenie najczęściej realizowane jest w ciągu 2 dni roboczych.


•    Pierwszy dzień koncentruje się na telefonicznym umawianiu spotkań handlowych i obejmuje m.in.:

 - specyfikę rozmowy telefonicznej, jako narzędzia komunikacji z klientem,

- etapy telefonicznej rozmowy z klientem, której celem jest umówienie z nim spotkania,

- radzenie sobie z wymówkami i obiekcjami klientów,

- efektywne zarządzanie wizytami u klientów.

 


•    Tematem drugiego dnia jest skuteczne spotkanie sprzedażowe. Wśród najważniejszych zagadnień znajdą się m.in.:

 - przygotowanie do spotkania sprzedażowego,

- wykorzystanie mowy ciała i komunikacji słownej do zbudowania zaufania i efektu pierwszego dobrego wrażenia,

- sztuka zadawania pytań i umiejętność słuchania w efektywnej diagnozie potrzeb,

- profesjonalna prezentacja produktów,

- jak mówić, by sprzedać,

- uchylanie obiekcji i finalizacja sprzedaży,

- serwis posprzedażowy, a budowanie lojalności klienta.

 


Obydwa dni szkoleniowe mogą być realizowane jeden po drugim lub jako oddzielne, jednodniowe szkolenia.

Stoisko targowe, które sprzedaje, czyli jak wykorzystać nowoczesne narzędzia marketingu wystawienniczego, by osiągnąć sukces na międzynarodowych rynkach

•   Cel: zwiększenie efektywności działań wystawienniczych na wydarzeniach targowych


•    Uczestnicy: przedstawiciele firm, które biorą udział w targach jako wystawcy i chcą to robić z coraz lepszym efektem, jak też reprezentanci przedsiębiorstw, które debiutują jako wystawcy lub chcą wykorzystać targi do zdobycia nowych rynków.

 

•    Udział w jednodniowym szkoleniu pomoże m.in.:

- precyzyjniej określić cele targowe, by łatwiej móc je osiągnąć,

- zoptymalizować wybór imprez targowych w kontekście oczekiwanych rezultatów,

- zwiększyć liczbę klientów odwiedzających stoisko targowe,

- dopasować stoisko do charakteru marki, oczekiwań klientów i zamierzonych celów,

- stworzyć na stoisku atmosferę sprzyjającą pozyskiwaniu klientów,

- podnieść jakość obsługi klientów na i po targach,

- zyskać efekty marketingowe i public relations.
 

Efektywne zarządzanie zespołem handlowym

•   Cel: doskonalenie umiejętności zarzadzania zespołem przedstawicieli handlowych.


•    Uczestnicy: menedżerowie sprzedaży, prezesi i właściciele firm zarządzający sprzedażą.

 

•    Jednodniowe szkolenie koncentruje się na 3 najważniejszych elementach zarzadzania sprzedażą:

- pozyskanie najlepszych kandydatów na przedstawicieli handlowych,

- efektywne szkolenie i coaching zespołu sprzedażowego,

- skuteczne motywowanie przedstawicieli handlowych,

 


W przypadku firm, w których rekrutację sprzedawców prowadzi inny dział czy osoba, zamiast tematu związanego z pozyskiwaniem najlepszych kandydatów na handlowców, realizowane są tematy:

- sprawne zarządzanie przez delegowanie,

- jak z grupy sprzedawców stworzyć efektywny zespół sprzedaży.

 

 



WAŻNE DLA WŁAŚCICIELI I MENADŻERÓW:

Zarządzanie czasem dla menadżerów

•   Cel szkolenia: zyskanie więcej czasu dla siebie dzięki lepszemu gospodarowaniu czasem własnym i zarządzanego zespołu.

 
•    Uczestnicy: menedżerowie na każdym z poziomów zarządzania.

 

•    Dzięki udziałowi w jednodniowym szkoleniu:

- staniesz się panem swojego czasu, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym,

- zwiększysz umiejętność wyznaczania celów i ich realizacji,

- łatwiej zdefiniujesz priorytety, by zrealizować więcej ważnych dla Ciebie zadań,

- lepiej będziesz zarządzał swoją energią w czasie,

- udoskonalisz swoje umiejętności zarządzania poprzez efektywne zlecanie i egzekwowanie zadań

 

 

 

ZAINTERESUJE WSZYSTKICH, KTÓRZY SĄ DOBRZY W TYM, CO ROBIĄ:

Personal branding w praktyce

•   Cel szkolenia: tworzenie swojej marki osobistej, by odnosić sukcesy w biznesie, pracy i życiu osobistym.


•    Uczestnicy: każdy kto chce lepiej poznać siebie, skoncentrować się na swych mocnych stronach i wartościach, tworzyć mocniejsze relacje z ważnymi dla siebie osobami.


•    Udział w tym jednodniowym szkoleniu pomoże Ci m.in:

- lepiej poznać swoje silne i słabe strony,

- bardziej świadomie kierować swoim życiem zawodowym i osobistym, przejmując nad nim większą kontrolę,

- planować i realizować swoje działania w oparciu o wartości i swoją unikalną autentyczność,

- budować mocne relacje z najważniejszymi dla ciebie osobami,

- lepiej komunikować się z otoczeniem,

- wspierać markę firmy, dla której pracujesz swoją własną marką.

 

 

 

WZMOCNI CAŁY ZESPÓŁ:

Góry i doliny, czyli jak sobie radzić w dobrych i złych czasach

•   Cel szkolenia: odnoszenie sukcesów bez względu na koniunkturę, w szczególności gdy sprawy mają się gorzej niż zwykle i trzeba sobie z nimi poradzić, osobiście, jak i w zespole.


•    Uczestnicy: osoby indywidualne, jak i zespoły współpracujących z sobą osób, kadra zarządzająca, jak i pracownicy wszystkich działów firmy

 

•    Podczas jednodniowego szkolenia dowiesz się m.in. jak:

- szybko wyjść z psychologicznego „dołka” i wspiąć się znowu na szczyt,

- przebywać jak najdłużej „na szczycie” i lepiej przygotować się ewentualne ponowne przebywanie „w dolinie”,

- zdobywać coraz wyższe „szczyty” i mieć ich więcej niż „dolin”,

- lepiej motywować siebie i innych, by razem odnosić coraz większe sukcesy.
 

SZKOLENIA OTWARTE

 

Skuteczny przedstawiciel handlowy na spotkaniu sprzedażowym.

Termin i miejsce: 20.09.2018 Łódź

Najbardziej skorzystają z udziału: Przedstawiciele handlowi

Więcej informacji: TUTAJ

 

VM Forum – Visual Merchandising w modzie

Termin i miejsce: 3.10.2018 Warszawa

Najbardziej skorzystają z udziału: Menedżerowie i specjaliści ds. visual merchandisingu w handlu z branży mody

Więcej informacji: TUTAJ

 

VM Forum - Visual Merchandising w branży wyposażenia wnętrz

Termin i miejsce: 4.10.2018 Warszawa

Najbardziej skorzystają z udziału: Menedżerowie i specjaliści ds. visual merchandisingu w handlu z branży wyposażenia wnętrz

Więcej informacji: TUTAJ

 

Jak sprzedać lepiej we wnętrzarskim sklepie?

Termin i miejsce: 16.10.2018 Warszawa

Najbardziej skorzystają z udziału: Sprzedawcy, kierownicy i właściciele sklepów z branży wyposażenia wnetrz

Więcej informacji: wkrótce na stronie oraz pod numerem telefonu: +48 22 243 45 33

 

POP UP Forum. Jak zyskać na sklepach tymczasowych?

Termin i miejsce: 8.11.2018 Warszawa

Najbardziej skorzystają z udziału: Handel, e-commerce, producenci i importerzy zainteresowani nowymi pomysłami na sprzedaż i marketing

Więcej informacji: TUTAJ

 

Sprzedaż profesjonalna w salonie mody, czyli najlepsze praktyki, które dają wyniki.

Termin i miejsce: 15.11.2018 Warszawa

Najbardziej skorzystają z udziału: Sprzedawcy, kierownicy i właściciele sklepów z branży mody

Więcej informacji: wkrótce na stronie oraz pod numerem telefonu: +48 22 243 45 33

 

Efektywne zarządzanie sprzedażą

Termin i miejsce: 5.12.2018 Warszawa

Najbardziej skorzystają z udziału: Menedżerowie zarządzający sprzedażą

Więcej informacji: wkrótce na stronie oraz pod numerem telefonu: +48 22 243 45 33

 

TRENER: Jerzy Osika

 

Jego misją jest pomaganie innym przez przekazywanie wiedzy, entuzjazmu, pozytywnej energii i motywacji. Wysoko ceni wszystkich, którzy dziś chcą być lepsi niż wczoraj, dzieląc się z nimi radością poznawania.

Pasjonuje go człowiek (w tym podnoszenie umiejętności osobistych, zachowania i trendy konsumenckie, różnice kulturowe i rynki zagraniczne) oraz sztuka komunikowania się miedzy ludźmi (począwszy od sprzedaży, marketingu i zarządzania po wystąpienia publiczne i handel zagraniczny). To jego ulubione zagadnienia jako szkoleniowca i wykładowcy.

Często czerpie inspiracje ze swych zagranicznych podróży, biorąc co roku udział w licznych wydarzeniach biznesowych, odwiedzając innowacyjne firmy, poznając interesujących ludzi i idee. Jest wykładowcą na międzynarodowych targach i konferencjach (m.in. w Las VegasTorontoHongkonguBombajuFrankfurcie nad MenemLipskuWalencjiPortoKijowie).

Pomysłami ze świata Jerzy Osika dzieli się chętnie w kraju podczas prowadzonych przez siebie wykładów, paneli dyskusyjnych i szkoleń na wydarzeniach gospodarczych (jak Europejskie Forum Gospodarcze ), na branżowych targach i konferencjach (m.in. dla retailu, marketingu, mody, sportowych, jubilerskich, optycznych, meblarskich, wyposażenia wnętrz), na wyższych uczelniach (m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie).

Prowadzi konferencje organizowane przez firmy, izby gospodarcze, władze lokalne. W ramach rządowego Branżowego Programu Promocji szkolił producentów mebli oraz eksporterów z branży mody.

Jerzy Osika szkoli właścicieli, menedżerów i specjalistów w firmach handlowych, produkcyjnych i eksportowych. Prowadzi  zarówno szkolenia zamknięte (dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta), jak i otwarte. Wśród nich są miedzy innymi autorskie, cykliczne szkolenia, jak np. Expo Marketing (o profesjonalnym marketingu wystawienniczym), Pop-up Forum (o sklepach tymczasowych tzw. pop-up stores), VM Forum (o visual merchandisingu), Interior Trends i Fashion Trends.

Doradza przedsiębiorcom w zakresie zarządzaniasprzedażymarketingu trendów.

Członek jury konkursów w Polsce (m.in. PRCH Retail Awards, Retail Marketing Awards, Diament Meblarstwa, Ekspozycja Roku) i za granicą (m.in. Global Innovation Awards w ChicagoRetailME Awards w Dubaju). Przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award.

Jako właściciel i prezes firmy Promedia, realizuje działania edukacyjne organizując szkolenia, seminaria, konferencje i targi (m.in.: Retail Marketing Forum, E-commerce Innovations, Fashion Business Congress, Interior Design Forum).

Jest wydawcą i redaktorem naczelnym portalu biznesu mody „Fashionbusiness.pl” i wyposażenia wnętrz („ambiente.info.pl) oraz 4 czasopism branżowych (Ambiente”, „Ambiente International”, „Moda Męska”, „Fashionbusiness.pl”).

Uważa, że „wiedza jest zawsze najlepszą inwestycją”.

 

 

 

PROMEDIA Jerzy Osika, Biuro Kamienica, ul. Marszałkowska 58 lok. 15, 00-345 Warszawa   |   tel. +48 22 243 45 33   |   e-mail: biuro@promedia.biz.pl